Sæson 2021 - 2022 16.07.2021  -  30.06.2022
Vejledning

Dance Kids (DK)
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness Forår - mandag (JUF2)
Jumping Fitness voksne 15+(Mandag) Forår

Træningen foregår på enmands-trampoliner, hvor man gør brug af traditionelle aerobictrin, samt løb og spurter. Jumping® er effektiv træning, mens det er skånsomt for led, pga det bløde underlag man lander på, så man undgår stød op igennem kroppen. Der er altid garanti for sved på panden og et smil på læben, når du deltager i en jumping® time.

Instruktør: Benedikte Viberg
Sted: Multisalen i Haarby Hallen
Tid: Mandag kl. 17.30 - 18.30
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Jumping Fitness Forår - onsdag (JUF1)
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Springmix - Drenge og pigespri (Mix)

Springmix er et hold for både piger og drenge fra 0. til 2. klasse. Holdet er både for dem, som har prøvet gymnastik før samt dem som skal prøve det for første gang.

Træningen vil bestå af lege og aktiviteter som styrker balance, smidighed og styrke. Vi arbejder med forskellige spring som vejrmøller, håndstand og spring i trampolin.  Derudover øver vi serie i løbet af sæsonen til opvisning i foråret.

Der skal påregnes en merudgift på ca. 100 kr. til opvisningstøj i 2022

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

STRAM OP Forår (SOP)
"Stram op" Forår
 
Styrk dine muskler, din balance og koordinering.
Træningen foregår ved hjælp af Redondo bolde, elastikker, håndvægte og egen kropsvægt.
God fokus på alle muskler ikke mindst lattermusklerne
 
Instruktør: Ida Gottfredsen
Sted: Multisalen i Haarby Hallen
Tid: Hver onsdag fra 17 - 18 på nær skoleferier. 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

CrossTræning forår (CT8)

CrossTræning 

Hold for både mænd og kvinder -)
 
Har du lyst til, at knokle, få arbejdet din krop fysisk godt igennem, blive stærkere i ryg, mave, ben og arme, svede som en gal og ha'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' det sjovt i 60 minutter en gang om ugen...?
Så er CrossTræning noget for dig.
 
CrossTræning er en alsidig træningsform, hvor du selv bestemmer, hvor hårdt du vil arbejde.
 
Alle kan dyrke CrossTræning også selvom du måske har lidt skavanker hist og her - belastningen i de enkelte øvelser kan tilpasses og justeres så du undgår overbelastning....men du skal nok blive lidt øm i musklerne :-)
 
CrossTræning er IKKE et opvisningshold.
 
Instruktør: Ida og Sara
Sted: Hal 3 i Haarby Hallen
Tid: Mandag kl. 17 - 18
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Flow yoga (YS)


Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Juniorspring - Pigespring (SPØ)
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Minispring - Pigespring (SP)

 

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Multi-Motion (MM)
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Bevæg dig - Bevar dig 65+ (SG)
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Forældre/barn (FB)
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

NYHEDER

EVENTS