Velkommen til Haarby Gymnastik
- en del af Haarby Idrætsforening.
 
 

Holdtræning Online:

Stram op

Jumping 

Holdtræning Udendørs:

Cross

 

Tjek vores bookinger for at finde dato for din næste træning. Vi glade for vi nu kan tilbyde lidt mere træning for dem der har brug for at få rørt kroppen og få fornyet energi her i foråret. Vi arbejder på om endnu flere hold kan komme udendørs til træning. Følg med på hjemmesiden og Facebook, hvor vi vil holde jer opdateret.

 

NYT HOLD PÅ VEJ
Hold kroppen på toppen med fokus på ryggen
På dette hold har vi fokus på at holde ryggen stærk og sund. Man kan med fordel deltage hvis man tidligere har gået til genoptræning på ryghold eller hvis man blot har lette rygskavanker og ønsker at holde ryggen stærk og sund. Alle aldre kan deltage.
Træner: Michelle Warren
Tilmeld dig via booking

 

Når du tilmelder dig et hold, skal du være opmærksom på følgende:

Tilmeldingen er bindende og pengene refunderes ikke - ej heller ved holdtilmedling hvor enkelt timer aflyses. På opvisningsholdene er der i prisen, inkluderet tøj til opvisning. På opvisningsholdene forventer vi at gymnasterne deltager i opvisningerne i videst muligt omfang.

Alle hold der bruger håndredskaber eller redskaber til spring er underlagt ekstraordinær rengøring. Dette betyder også at vi beder alle deltagere på holdene om at, yde forståelse for at der afsættes tid til dette i den time der er til træning.

 Vi glæder os til at se Jer – Med håndsprit og godt humør.

 

DGI retningslinjer for holdtræning under covid-19

Se linket for fuld overblik eller læs nedenstående 8 gode råd.

https://www.dgi.dk/gymnastik/gymnastik/artikler/saadan-kan-der-dyrkes-gymnastik-under-coronakrisen?fbclid=IwAR1bdK-2hETCJ37GTCkp4g2UW9wkRwwKg-ZA0buFbp5CzClsaLfzqT0YoEI

-Brug mundbind til og fra træning      

- Bliv hjemme hvis du har symptomer

-       Ankom omklædt og tidligst 5 minutter før start

-       Forlad lokalet straks efter træning

-       Hold 2 meters afstand under træning

-       Undgå fysisk kontakt med andre deltagere

-       Medbring selv svedabsorberende træningsudstyr, som måtter m.m.

-       Undgå at rører andres udstyr, drikkedunke tasker mv.

-       Husk god hygiejne før, under og efter træning.

NYHEDER

EVENTS