Sæson 2018 - 2019 29.07.2018  -  30.06.2019
Vejledning

Crosstræning UDE Forår (CUF)

CrossTræning UDENDØRS - to gange om ugen. (Fra 15 år)

Mandag ved Trunderupskoven (hundeskoven)

Torsdag på Foran indgangen til hallen
Øvelser, der styrker muskler, kondition, balance, udholdenhed og giver kroppen rigtig god energi vil være en fast del af programmet. At det er udendørs betyder blot, at vi får fyldt lungerne med frisk luft, skal klæde os på efter vejret og udover, at blive godt svedige også kan blive godt beskidte. Der vil være øvelser, hvor vi skal have hænderne og kroppen ned på jorden.
 
Instruktører: Ida, Sara
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Dance Fitness Forår (DF)

Danse fitness for voksne (begynder).

50 minutter med dans, fitness, musik og højt humør.

Hvis du kan lide at bevæge dig til musik, have det sjovt og få sved på panden uden at det skal være svært, så er det her hold helt sikkert noget for dig.

Konceptet er, at det skal være sjovt og uden svære trin, således fokus er på at få sig bevæget.

Igennem simple serier, får vi blandet aerobic og forskellige danseformer, så vi få pulsen op, sved på panden og smil på læben.

Vi slutter af med en dejlig udstrækning.

Sted: Multi rummet i hallen.

På gensyn

Michelle Warren

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

HIIT Efterår (HIIT1)
HIIT
 
HIIT står for Høj Intensiv Interval Træning, hvor princippet er kort - men hårdt.
 
Lektionen vil vare 45 minutter, hvoraf de 25 minutter er i højt tempo.
Kom og vær med - Højt tempo, højt humør, høj forbrænding og masser af lækker musik.
 
Træning hver onsdag i multisalen i Haarby Hallen fra kl. 18 - 18.45.
 
Instruktør Ida Gottfredsen
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

HIIT Forår (HIIT)
HIIT
 
HIIT står for Høj Intensiv Interval Træning, hvor princippet er kort - men hårdt.
Lektionen vil vare 45 minutter, hvoraf de 25 minutter er i højt tempo.
 
Kom og vær med - Højt tempo, højt humør, høj forbrænding og masser af lækker musik.
 
Træning hver onsdag i multisalen i Haarby Hallen fra kl. 18 - 18.45.
 
Instruktør Ida Gottfredsen 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness Forår (JUF2)
Jumping Fitness voksne 15+(Mandag)

Træningen foregår på enmands-trampoliner, hvor man gør brug af traditionelle aerobictrin, samt løb og spurter. Jumping® er effektiv træning, mens det er skånsomt for led, pga det bløde underlag man lander på, så man undgår stød op igennem kroppen. Der er altid garanti for sved på panden og et smil på læben, når du deltager i en jumping® time.

Instruktør: Benedikte Viberg
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness Forår (JUF1)
Jumping Fitness voksne 15+(Torsdag)

Træningen foregår på enmands-trampoliner, hvor man gør brug af traditionelle aerobictrin, samt løb og spurter. Jumping® er effektiv træning, mens det er skånsomt for led, pga det bløde underlag man lander på, så man undgår stød op igennem kroppen. Der er altid garanti for sved på panden og et smil på læben, når du deltager i en jumping® time.

Instruktør: Stine Milling
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Mama Fitness (Mama)
Mama Fitness
 
Formålet med timen er, at styrke kroppen efter fødsel.
 
Det skal minimum være 8 uger siden du har født og maks 12 måneder.
 
Baby er meget velkommen. 
 
Træningen foregår i multirummet i Haarby Hallen hver torsdag fra kl. 10 - 11.
(Undtagen Skoleferier)
Opstart 13.09.2018
 
Instruktør Brita Nielsen 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

STRAM OP Efterår (SOP)
"Stram op"
 
Styrk dine muskler, din balance og koordinering.
Træningen foregår ved hjælp af Redondo bolde, elastikker, håndvægte og egen kropsvægt.
God fokus på alle muskler ikke mindst lattermusklerne
 
Instruktør: Ida Gottfredsen
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

YOU TURN (you)

YOU TURN for kvinder 18+

YOU TURN er et 12 ugers livsstilskursus til dig, som ønsker at sætte fokus på og arbejde hen imod en sundere livsstil.

Der vil hver gang være et tema, som vi arbejder med, og derefter vil du blive præsenteret for forskellige aktiviteter. Vi forventer, at du deltager aktivt, så godt du kan.

YOU TURN-konceptet kort fortalt

* Vi hjælper hinanden med at tage små skridt.

* Sundhed defineres ud fra dit behov.

* Vi sætter fokus på vaner og forandring af vaner.

* Vi jagter glæden ved fysisk aktivitet.

* Forandringer sker ikke af sig selv – der skal knokles, og det tager tid, men det er muligt.

Kom til informations møde i Haarby Hallens mødelokale tirsdag, den 14. august (uge 33) kl. 17.30.

Opstart tirsdag, den 21. august kl. 17.00-18.30.

Undervisere: Yvonne Jansdal og Christina Lykke

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Rytmepigerne 2. - 6. kl (rytme)
Rytmepigerne 2. - 6. kl. 

Hvis du godt kan lide at være aktiv og bevæge dig til musik er dette hold lige noget for dig. Vi skal have det sjovt, mens vi lærer rytmeserier og styrker kroppen. 

Holdet er for alle. Det er lige meget om du har gået til rytme før eller om du er nybegynder.

Hver gang består af en opvarmning, som varmer hele kroppen op og en omgang sjov og let styrketræning. Efter det vil resten af tiden gå med at øve serier.

Træning hver onsdag i Hal 3 i Haarby Hallen.
Prisen for dette hold er inkl. opvisningsdragt af en værdi på 200 kr.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

STRAM OP Forår (SOP)
"Stram op"   
 
Styrk dine muskler, din balance og koordinering.
 
Træningen foregår ved hjælp af Redondo bolde, elastikker, håndvægte og egen kropsvægt.
 
God fokus på alle muskler ikke mindst lattermusklerne  
 
Instruktør: Ida Gottfredsen 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

CrossTræning efterår (CT7)

CrossTræning - et hold for både mænd og kvinder!

Har du lyst til, at knokle, få arbejdet din krop fysisk godt igennem, blive stærkere i ryg, mave, ben og arme, svede som en gal og ha´det sjovt i 60 minutter.
Så er CrossTræning noget for dig.
 
CrossTræning er en alsidig træningsform, hvor du selv bestemmer, hvor hårdt du vil arbejde.
 
Alle kan dyrke CrossTræning også selvom du måske har lidt skavanker hist og her - belastningen i de enkelte øvelser kan tilpasses og justeres så du undgår overbelastning....men du skal nok blive lidt øm i musklerne :-)
 
CrossTræning er IKKE et opvisningshold.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

CrossTræning forår (CT8)

CrossTræning 

Hold for både mænd og kvinder -)
 
Har du lyst til, at knokle, få arbejdet din krop fysisk godt igennem, blive stærkere i ryg, mave, ben og arme, svede som en gal og ha'''' det sjovt i 60 minutter en gang om ugen...?
Så er CrossTræning noget for dig.
 
CrossTræning er en alsidig træningsform, hvor du selv bestemmer, hvor hårdt du vil arbejde.
 
Alle kan dyrke CrossTræning også selvom du måske har lidt skavanker hist og her - belastningen i de enkelte øvelser kan tilpasses og justeres så du undgår overbelastning....men du skal nok blive lidt øm i musklerne :-)
 
CrossTræning er IKKE et opvisningshold.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness Efterår (jumfo)
Jumping Fitness voksne 15+ (Mandag)
 
Træningen foregår på enmands-trampoliner, hvor man gør brug af traditionelle aerobictrin, samt løb og spurter. Jumping® er effektiv træning, mens det er skånsomt for led, pga det bløde underlag man lander på, så man undgår stød op igennem kroppen. Der er altid garanti for sved på panden og et smil på læben, når du deltager i en jumping® time.
Vi runder altid timen af med en god gang styrke træning og afspænding.  
 
Instruktør: Benedikte Viberg
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Jumping Fitness Efterår (jump2)
 Jumping Fitness voksne 15+(Torsdag)

Træningen foregår på enmands-trampoliner, hvor man gør brug af traditionelle aerobictrin, samt løb og spurter. Jumping® er effektiv træning, mens det er skånsomt for led, pga det bløde underlag man lander på, så man undgår stød op igennem kroppen. Der er altid garanti for sved på panden og et smil på læben, når du deltager i en jumping® time.
 

Instruktør: Stine Milling Petersen
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Juniorspring fra 3.kl. og op. (SPØ)

Juniorspring fra 3.kl. og op.

Her arbejder vi med sammensatte spring på måtte, en masse trampolinspring samt styrketræning.
Vi vil i løbet af sæsonen besøge efterskoler der har springgrav. I foråret vil der være en del opvisninger rundt på Fyn vi vil deltage i. Vi skal have det sjovt og springe en hel masse. Vi har også vores egen lokale opvisning til marts vi deltager i."

Træning hver mandag i HAL 2 fra 17.15 - 18.45.
Prisen for dette hold er inkl. opvisningsdragt af en værdi på 200 kr.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Minispring fra 0. - 2. kl. (SP)

Minispring  fra 0. - 2. kl.

Kan eller vil du lære at stå på hænder, lave vejrmøller, springe i trampolin og lave måttespring? Så er minispring noget for dig.
Vi vil i løbet af sæsonen besøge efterskoler der har springgrav.I foråret vil der være en del opvisninger rundt på Fyn vi vil deltage i. Vi skal have det sjovt og springe en hel masse. Vi har også vores egen lokale opvisning til marts som vi deltager i.
 
Træning hver mandag i HAL 2 fra 16 - 17.
Prisen for dette hold er inkl. opvisningsdragt af en værdi på 200 kr.  

 

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Krudtuglerne 4 - 6 år (KT)
Krudtuglerne 4 - 6 år.
 

For både drenge og piger mellem 4 - 6 år.

Kan du lide at slå dig løs på store og små redskaber, samt lege en masse forskellige lege? Så er vi lige holdet for dig. Kom til en sjov gymnastiktime sammen med dine kammerater, hvor der helt sikkert vil blive fart over feltet. 

Vi tager på safari, flyver med faldskærm, kører med gravko, skyder pirater, danser, leger lege med SALTO og meget meget mere. Kun fantasien sætter grænser.


Træning hver torsdag i Haarby Skole´s gymnastiksal fra 16.30 - 17.30.
Prisen for dette hold er inkl. opvisningsdragt af en værdi på 50 kr.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (0)

Multi-Motion (MM)
Multimotion (torsdag)
 
Hold til alle voksne piger og drenge.
Du behøver ikke at ha` været gymnast hele dit liv for at være med til Multi Motion. Sæsonen bliver “ næsten” planlagt efter deltagernes ønsker. Så alle kan deltage. Som et overordnet mål vil fokus blive lagt på: 
- Skuldre -  nakke 
- Ryg og mavemuskler 
- Styrke og lidt konditionstræning 
Alle vil med garanti få sved på panden i løbet af timen. 
Mød op og vær med til at sætte dit præg på MULTI holdet. Vi har det ret sjovt.
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Bevæg dig - Bevar dig 65+ (SG)

Bevæg dig - Bevar dig 65+ 

Dette hold henvender sig til mobile ældre som er interesseret i at få mere styrke i kroppen og lidt større bevægelighed.

God træning med redskaber, så som stol, bolde, sjippetov og håndvægte.  Der er begrænset med plads, så først til mølle.

Vi ses

Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

Begyndergymnastik og forældre (BM)
Begyndergymnastik og forældre 1-4 år
Et super godt tilbud til børn fra 1-4 år og deres forældre. 
 
Tumlastik og Gymnastik
 
Vi skal HOPPE, SVINGE og DREJE
Vi skal GYNGE, KLATRE og LEGE
Vi skal BEVÆGE os til god musk
Vi skal blive rigtig GODE til GYMNASTIK
 
Vi skal KLAPPE og SYNGE SJOVE SANGE
men bare rolig - de er ikke så lange -)
Gymnastiksalen bliver det sjoveste sted
så kom og vær med. 
Vi skal GRINE og HAVE DET SJOVT
...Og mor og far skal nok få lov -)
 
TUMLEHILSNER og VI SES
 

Træning hver søndag fra 9 - 10 i Haarby skole´s gymnastiksal.
Prisen for dette hold er inkl. opvisningsdragt af en værdi på 50 kr.
 
Se hele beskrivelsen
Tilmeld/Læs mere - (1)

NYHEDER

EVENTS